Mennyi idővel az utazás előtt kell megrendelni a szállítást?
Cégünk 72 órás rendelési határidővel dolgozik. 72 órán belül függő foglalásként kezeljük a megrendelést, a visszaigazolást a foglalás megerősítéséről vagy visszautasításáról soron kívül elküldjük ügyfelünknek.
Van-e lehetőség bankkártyás fizetésre az autóban vagy az ügyfélszolgálati irodában?
Autóban előre jelzett igény esetén, irodánkban minden esetben van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Lehet-e az autó sofőrjénél fizetni?
Igen, az autó sofőrjénél is tud fizetni, de előre jelezni kell a foglaláskor készpénzes fizetési igényét.
Az autóban fizetés esetén kaphatok-e ÁFA-s számlát?
Igen, de kérjük, az ÁFA-s számla kiállításához szükséges adatokat (számlázási névvel, cím, adószám) a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban rögzítse.
Az autóban fizetés esetén fizethetek-e euróval, dollárral vagy fonttal?
Igen, az OTP Bank által közzétett napi közép árfolyama alapján. Visszajáró pénzt csak magyar forintban tud a sofőrünk fizetni.
Hol történik az utas felvétel?
Minden esetben az utas által megadott címre érkezünk az SMS-ben elküldött időpontra.
Az utazásról értesítést mikor kapok?
Az utas felvételi időpontokat az utazás megkezdése előtti nap 16.00 óráig SMS-ben küldjük el ügyfeleinknek. Amennyiben utazás előtti napon 19:00-ig nem kap SMS (vagy igény szerint e-mail értesítést)kérnénk hívja munkatársainkat.
A repülőtérre érkezéskor hol várjam az autót?
Az SMS értesítés szerinti időpontban az autóink minden esetben a Budapest Airporttal megkötött, a transzfer szolgáltatók közül kizárólagos és egyedi parkolási szerződésünknek köszönhetően a repülőtér 2A és 2B terminálon, az érkezési szinten a terminál kijáratoktól kb. 20 m-re várják az utasokat.
Utasbiztosítással rendelkeznek?
Igen, a személyszállítási engedély feltétele az utasbiztosítás.
Késik a repülőgépem, mit tegyek?
Késés esetén, ha lehetősége van, géplekésés, vagy járattörlés esetén minden esetben hívja a munkatársainkat. Új érkezési dátum és/vagy időpont módosítás csak így lehetséges
Jelentős (45 -60 percen túli) késés esetén az időben legközelebbi autónkban biztosítunk helyet, szabad
helyek függvényében.
.
Ha nem a repülőtérre vagy esetleg nem Budapestre akarok utazni, van lehetőségem foglalni Önökél?
Budapest belvárosába is szállítunk utasokat, az alapáron felül meghatározott felárakkal.
Nem budapesti utazási igényét kérjük e-mailben rendeles@agoratrans.hu kérjen, egyedi árajánlatot adunk minden esetben.
Tudnak-e gyerekülést biztosítani?
Természetesen tudunk biztosítani bébihordót, gyerekülést és ülésmagasítót is. Kérjük a megrendelés leadásakor pontosan határozza meg a típust, amelyre igénye van.