Megnéz
GYORSÍTÓ SÁV FAST TRACK

 
Like ItGoogle ItTweet It

UTAZÁSI FELTÉTELEK

Kedves utasaink megrendelését az alábbiak szerint fogadjuk. Kérjük, tájékozódjon!

utazási feltételek reptésri transzfer esetén

 

Utazási Feltétetek
 
1.   Megrendeléseket az alábbiak szerint fogadunk:
  • Partner utazási irodáinkon keresztül.
  • Személyesen, ügyfélszolgálati irodánkban (Nyíregyháza, Szegfű u. 48. fsz./1.)
  • Weboldalunkon, az erre a célra kialakított online megrendelő helyes kitöltésével.
  • E-mailben részletezve vagy előzetes telefonegyeztetés alapján a  42/492-992 (Nyíregyháza), vagy a 20/776-2159 (Nyíregyháza)telefonszámokon.
  • 72 órával (3 nappal) a tervezett utazás időpontja előtt.
  • A 72 órán (3 napon) belüli megrendelések esetében, mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges!
2.   Az e-mailben leadott megrendeléseket a beérkezés után munkanapokon (hétfőtől-péntekig 8- 17-ig) 120 percen belül visszaigazoljuk.
 
Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 16:00 és 19:00 óra között SMS-t küldünk.
 
Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 19 óráig nem kapja meg SMS értesítést, úgy feltétlenül hívja fel a 06-20/776-2159 telefonszámot egyeztetés céljából! 
 
Ha a megadott telefonszámán az utas nem érhető el, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségeket tekintve. 
 
3. A megrendelés költségmentesen módosítható 72 órával az utazás tervezett időpontja előtt vagy lemondható 48 órával az utazás tervezett időpontja előtt, azon belül a viteldíj teljes értékét meg kell fizetni. Retúr út esetében a második út, az adott megrendelésben szereplő út első napjától számított egy éven belül felhasználható, adott esetben átruházható.
 
4.   Amennyiben a visszaérkezés időpontja az előre egyeztetett időpontról, másik időpontra változik, akkor azt legalább 72 órával korábban jeleznie kell felénk a megrendelőnek (utasnak). 72 belüli esetekben előfordulhat, hogy a fuvarszervezés miatt az eredeti időponttól eltérően akár több órás eltéréssel tudjuk megoldani a szállítást. Éjszakai járatok késése esetében előfordulhat, hogy a szállítás csak másnapi első járatunkkal tudjuk biztosítani.
 
5.  A megrendelő (utas) köteles a foglalás időpontjában jelezni, ha extra csomagmennyiségre (1 nagy bőrönd és 1 kézi poggyász/fő felett) kell számítani a szállításkor Az extra csomagmennyiség szállítási költsége 2.500 Ft/bőrönd/ irány. Nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre egyébként van lehetőség) felárat kell fizetni (pl.: kutya, egyéb kisállat babakocsi), melynek díja 2.500,-Ft/ irány. Kutya kizárólag 10kg alatt, ketrecben, szájkosárral, felügyelet mellett szállítható! Az utastérben kutyát nem áll módunkban szállítani. Amennyiben az utas a rendelés leadásakor nem jelzi a plusz csomag mennyiséget, hely hiányában előfordulhat, hogy csak a foglalásban megadott csomag szállítását tudjuk garantálni. Abban az esetben is, ha az autóban szándékában állna a plusz csomagdíjat megfizetni.
 
6. Az aktuális árjegyzékben megadott árak Miskolc, Nyíregyházáról és Debrecenből történő indulás esetén értendőek. Más megyékben fekvő településről kért indulás esetén, az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
 
7.A repülőtérre szállításkor az 1 órán belül induló gépek utasait szállítjuk egy járattal. A repülőtérre érkezés a repülőgép indulása előtt 100-180 perccel korábban történhet.
A repülőtérre érkezéskor, egymást követő repülőgéppel érkező, egy autóba felveendő utasok esetén 90 perc várakozás előfordulhat a repülőtér érkezési szintjén. A repülőjárat késése/törlése miatt a várt időpontra meg nem érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ilyen esetben akár több óra várakozás is előfordulhat!
 
Autóbusszal érkező utasaink esetében késése miatt a várt időpontra meg nem érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ilyen esetben akár több óra várakozás is előfordulhat!
 
Amennyiben a menetrend szerint megérkező repülőjárattal érkező utast a megadott telefonszámon nem tudjuk elérni, az utas nem jelentkezik az SMS-ben megadott jelzésszámú járműhöz, a hazaszállításért feklelősséget nem vállalunk. Az „elveszett” utas jelentkezését követően a következő szabad hellyel rendelkező járművel tudjuk hazaszállítani.
 
Repülőjárat törléséért vagy késéséért társaságunk felelősséget nem tud vállalni.
Repülőjárat törlés és géplekésés esetében az érkező utas köteles ügyfélszolgálatunk felé telefonhívás formájában jelezni a tényleges érkezés időpontját a járatszám megjelölésével. 
 
Érkezéskor, a repülőtéren történő várakozást, a csomagfelvétel utáni kiérkezés idejétől számoljuk. Csomagfelvételre 25 percet számolunk, a repülőgép eredeti érkezési, landolási idejétől. A 25 perces csomagfelvételi idő vonatkozik a kézipoggyásszal érkező utasainkra is!
VIP (külön autó) foglalás esetében nincs várakozási idő. 
 
8.   A terminálban történő utas fogadásra (név vagy egyéb jelző táblával) csak külön kérés esetén van lehetőség. Érkezéskor a gépjárműveink a Budapesti repülőtér 2A és 2B terminálon, az érkezési szinten a terminál kijáratoktól kb. 20 m-re kényelmes körülményeket biztosítva várják az utasokat.
 
9.   Nem befolyásolható események (Pl. balesetből adódó útlezárás stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk, azonban biztonsági útvonalakat határoztunk meg az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében. 
 
A szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája miatt felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk. A csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a helyszínen a gépkocsivezetőnek kell jelezni, utólagosan nem áll módunkban reklamációt elfogadni. A gépjárművekben hagyott tárgyakért felelősséget nem tudunk vállalni. A gépjárműben hagyott és megtalált tárgyakat az utasainkhoz visszajuttatjuk, amennyiben beazonosítható a tulajdonos.
 
10.  Normál transzfer esetén gyűjtőjáratként működünk.  Eltérő településekről is szállítunk egy gépjárműben utasokat a repülőtérre, ezért többszöri megállás, átszállás és a legrövidebb útvonaltól eltérő útvonal is lehetséges. A menetidő Miskolc Nyíregyháza, Debrecen– Budapest Ferihegy távolságon az útviszonyoktól és évszaktól függően, átlagosan 2,5 - 3,0 óra. Induláskor több kiállási cím esetén max.10 perces eltolódások előfordulhatnak.
 
11. Az utas felelőssége
Az utas közvetlen anyagi felelősséggel tartozik a gépjárműben az utas által keletkezett anyagi károkért. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért, a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik. Az utas köteles betartani az utazásra vonatkozó szabályokat. Akkor vesz részt az utazáson, ha egészségi állapota ezt lehetővé teszi, és nem szenved fertőző betegségben. Ittas, vagy kábult állapotban lévő utas szállítását nem vállaljuk, illetve a helyszínen megtagadjuk. Amennyiben az utas az autóban hangoskodik, vagy olyan magatartást tanúsít, amely zavarja a többi utas és a sofőr nyugalmát és figyelmeztetésére sem változtat magatartásán, akkor a szállítást megtagadjuk, illetve az utasnak a járműből ki kell szállnia. Tilos a kocsiban szúró-vágó eszközt, lőfegyvert illetve mérgező vagy maró hatású anyagot szállítani. Takarítási díj kisebb szennyezés esetén 1 000 Ft, komolyabb szennyezés, például ha kárpittisztításra van szükség 5 000 Ft. Ezt a díjat a sofőrkollégának kell a helyszínen fizetni.
 
12. Gyermekek utazására vonatkozó szabályok:
Az autóban a 150 cm-nél alacsonyabb gyerekek – jogszabály szerint - csak gyerekülésben utazhatnak. Ehhez az üléseket, ülésmagasítókat – megrendeléskor jelzett méretben - biztosítjuk. 
 
13.  A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe.
 A megrendelés leadásával az utas elfogadja az utazási feltételeket.
 
A részvételi jegy kiadása a megrendelést felvevő feladata és felelőssége. A díj megfizetése történhet a partner utazási irodáinknál és irodáinkban készpénzben vagy számla ellenében átutalással az  Agora Transz- F’Air Kft. , OTP Banknál  vezetett 11744003-29912876-00000000 számú bankszámlájára.. A befizetéseknél ügyelni kell arra, hogy a fizetendő összeg az indulás előtti napig rendezve legyen, mert ellenkező esetben a szolgáltatást cégünk egyoldalúan felfüggesztheti!
 
A megrendelő a szolgáltatások igénybevételének feltételeit az utazás jelentkezésekor elfogadja, tudomásul veszi, és tudomásulvételét aláírásával igazolja. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik illetve szerződéseket köt.